Deurne: overlast neemt toe

Een kleine bloemlezing uit de reacties van de omwonenden. “De klachten registratie van de luchthaven blijkt niet altijd de ingegeven klachten te registreren! Indien je een bericht ontvangt na het ingeven van de klacht met melding “Uw klacht werd geregistreerd” maar zonder klachtennummer is je klacht NIET geregistreerd!

Dan moet je 5 minuten wachten en je klacht opnieuw ingeven totdat je een klacht nummer ziet en ook een bevestigingsgmail hebt ontvangen. Het is niet alleen nodeloos ingewikkeld, maar het werkt maar de helft van de tijd naar behoren!”

Een andere bewoner merkt op: “Ik heb zelfs helemaal niets ontvangen na een klachtmelding!”

Sofie Blanck (arts) laat weten: “Wegens sneeuw hebben verschillende vluchten problemen om te landen en worden ze afgeleid. Verschillende buurtbewoners rapporteren overlast. De vluchten kunnen gevolgd worden via Flightradar24.com.”

Lawaai

“De vlucht uit Nador kwam vannacht weeral veel te laat binnen, na 23:40, probeer maar een te slapen, en vanmorgen om 6:30 weer wakker door de eerste vlucht!”

Een andere bewoner merkt op: “Drie keer wakker gemaakt deze ochtend: iets na 6u30, om 07u08 en 07u52. Vind het verdacht stil in Antwerpen rond deze problematiek…”

Geef een reactie

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.