Luchthaven neemt klachten niet ernstig…

Email luchthaven is foutNeemt de luchthaven van Deurne uw klachten ernstig? Wij denken het niet. Onderstaand verhaal maakt duidelijk waarom…

Enkele dagen geleden diende Johan D. een klacht in bij de Antwerpse luchthaven. Volgens de website van het vliegveld van Deurne kunnen schriftelijke klachten aan de luchthaven toegestuurd worden via e-mail, gewone brief of aangetekende brief. Maar bij het versturen van een klacht naar het adres info@luchthavenantwerpen.be kreeg hij de volgend antwoord: “Deze mailbox is niet meer in gebruik. Gelieve uw mail opnieuw te versturen naar volgend emailadres: info@antwerpairport.aero. This mailbox is out of use. Please forward your mail to following email address: info@antwerpairport.aero.

Onze vriend Johan schreef dan ook “Ik veronderstel dat dit correcte info is. Het is dan misschien ook best om dit ook op jullie site aan te passen”. Hebben wij dezelfde dag nog gedaan. Maar de luchthaven van Antwerpen dus niet… Op de site van het vliegveld is het contactformulier wél aangepast. Dus de klachten zijn voor de luchthaven van weinig of geen belang. Goed om te weten…

Als u een klacht wenst neer te leggen, stuur ons dan een kopie van de klachten via ons klachtenformulier.

Geef een reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.